Är du cp eller?

Var en av frågorna som diskuterades idag under redovisningarna. Redovisningen är över, faktastiskt skönt, nu bara 2 moment kvar, 2 STORA grejer, shit. Men det ska gå.
Just avnjutit en knäckemacka med lax o sötstark senap på, muuuuuums. Även skickat in ansökning till komvux HT-10. Jag sökte Litterär gestaltning, textkommunikation, svenska c, matte c och religion b. Haha...matte c alltså, kommer jag ens klara matte b? Fast matte är egentligen inte svårt, har dock inget intresse av eller tid med det. Jag tar matte c för det är ett bra ämne att ha betyg i när jag söker in till universitetet. Jag älskar vårt svenska språk och slår ihop tre "text"-kurser samtidigt, antingen är jag smart or stupid? Det får jag se vid terminens start.

Imorgon ska jag på studiebesöket och efter det hem till Lotta o dricka en kopp te och snacka skit om vårt pressade schema. Hon bor bara 2 minuter bort från dagiset så jag passar på. Hon fyller även år och jag tror att hon inte tror att jag vet om det :D får överaska med något, men vad? CSN betalar...
Med tanke på pengar, jag såg på aftonbladets löpsedel att skatteverket går ut och varnar att det blivit en hel del fel i deklarationerna. Meeeh, jag vill ha mina pengar, ser fram emot dem, så snälla ta dem inte från mig?
Jag har inget jobb i sommar, inte än, och jag kommer att bli allvarligt rastlös, men något jobb ska jag väl kunna finna. Det finns ett jobb, men jag vägrar att återvända till detta fittställe. Nämner inget namn eftersom de hotar med att stämma allt o alla som skriver något om dem, hahahaha :D det är en röd tråd i att de som bloggar öppet har fått sparken och dem har skyllt på att personen lider av dålig attityd, woha. Skitsamma. Jag blir otroligt nog skadeglad över att jag inte ens tänker återvända dit trots brist på jobb. Lite stolthet måste man faktiskt få bevara. De har förlorat underbara mig, som verkligen behövdes där (A).

Jag är hungrig och vad ska vi laga för middag? Pizzeria Bella har erbjudande denna vecka, 39 spänn för en pizza. Tur att det är en bit dit, för då kan vi inte råka hamna där. Hihi.
Det där fnittrandet i slutet av förra meningen fick mig att inse att efter en inlämning eller redovisning får jag känslan av nyförälskelse, det pirrar och allt känns toppen. (till min bejbi, tro inte att jag inte går runt o fortf. är kär i dig bara för att jag får en nyförälskelse-känsla vid konstiga tillfällen, jag älskar dig, puss)
Jag hade tänkt plugga lite ikväll, men tror faktiskt att jag skippar det.

Dags att pussa lite på Anders och laga till någon god middag.




Kommentarer
Postat av: Pilla Sjöholm

Hej gumman! Hur är det? Så längesen vi hördes! Hoppas allt är bra med dig och familjen och alla hästarna! Tyvärr har jag ju inte facebook (jag totalvägrar), men syrran har hållt mig lite uppdaterad! Hälsa alla! Kram kram! Och, ja, en ledig dag i solen är inte fel! Inte fel att jobba i solen heller!!!

2010-04-28 @ 17:16:57
URL: http://pilla.devote.se
Postat av: M

Hehe, det verkar som en ganska intressant diskussion xD

2010-04-28 @ 19:16:18
Postat av: Hanna

tjosan troooosan! ;)

2010-04-28 @ 20:47:08
URL: http://hannathidholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0