för lata svin är marken alltid frusen

Här sitter jag, slutkörd. Anlände till skolan klockan åtta imorse, köpte mig en kaffe och satt några minuter ute i solen. Letade fakta om svininfluensan och åkte hem till Lotta för att göra ett arbete i samhällen och det var så tråkigt, spyr lite på arbetet men det är nästan klart. Skyndade mig till gymmet och tillbringade en timma på löpbandet, svetten rann. Det är min måndag det.
Imorgon ska jag försöka komma upp i tid, åka till skolan, även träffa Anna och Jessica och göra arbete om synskadades hinder i samhället. Jag och Jessica testade i fredags hur anpassat krogen är, vi drack vin tills trösklar och stolar var ett stort problem, kan inte vara lätt att ha ett fysiskt funktionshinder. Nöjd med vår fältstudie men imorgon blir den mer seriös.
Nu börjar svenska hollywood fruar och det får avsluta min dag och kväll. PUSS


på onsdag blir det kalas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0