Kanin är begåvad. Och han har Hjärna. Jag antar att det är därför han aldrig begriper någonting.

Söndag och jag har inte bloggat sen i onsdags...?! Jag har faktiskt varit trött och oinspirerad och som alla vet, tiden går väldigt fort. Min födelsedag var jättemysig, fick vackra blommor av bejbi, laddar upp bild på dem sen när jag letat fram sladden till kameran(ett under att jag ens hittade kameran i denna röra av flyttkartonger och kläder). Jag fick även en säsong av Criminal Minds som vi maratonkollar på, min älskling är bäst. Jag åt nog världens godaste pizza och njöt över att jag fick bestämma dagen. Nu dröjer det typ ett år innan jag får bestämma så mycket igen.
Jag har pluggat som en kanin hela veckan, hunnit göra 2 arbeten, 1 grupparbete och 1 prov, INTE ILLA. Jag hoppas på lika mycket energi och flyt nästa vecka, faktiskt.
Vi har en hög med tvätt och ingen tid till att tvätta fören på fredag och det suger. Fast på lördagen blir det party med ett stort P, vilket jag ser fram emot. Puss

Jag borde plugga nu, men hur ska jag komma igång?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0