om en blind leder en blind så faller de båda i gropen

Imorse när jag loggade in på facebook såg jag att folk taggat mig på typ 15 bilder, med hjärtat i halsen upptäckte jag att bilderna var fina, trots att jag var full som ett ägg den kvällen.
Även denna dag har varit en produktiv dag, gjort ett arbete om svininfluensan och sedan tillbringat några timmar på stan med Jessica. Vi gick runt och kollade synskadades situation i samhället. Det gick bra men efteråt var vi trötta och frusna. Jag envisas med att använda nylon strumpbyxor, det är faktiskt vår, men idag fick jag ha på mig långa strumpor upp till knäna, för jag tänker inte sätta på mig mer om bena. Mina strumpor hjälpte faktiskt och det var snyggt. Fast som mamma säger; allt klär en skönhet.

Anders kollar fotboll, han är så gullig och gör roliga ljud när det hettar till på planen. Jag ska snart sova, ska upp tidigt imorgon också och åka hem till Lotta, vi ska äta födelsedagsfrukost och plugga samhäll. Jag måste ju göra något vettigt på min 22-års dag *ironisk*. Det enda vettiga med imorgon är att jag och bejbi ska fira, myspysa, äta tårta och njuta av kvällen vi får tillsammans.

Sov sött, puss.



bejbi är glad och underbar


bejbi och ena födelsedagsbarnet


jag är snygg


jag och mina 2 hjärtan


lilla födelsebarnet firar sin 18-års dag och sin första krogrunda...


...och stackarn, jag lyckades övertala honom att halsa flaskan


vi tackar flaskan och den underbara kvällen för det onyktra tillståndet

GODNATT


Kommentarer
Postat av: Fia

Du är cool!

2010-04-21 @ 17:58:17
URL: http://sofialo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0