söndagen är oskyldigt grå

Jag är mätt och trött, tillbringade 45 minuter på löpbandet och sedan gymade jag i 20 minuter, skönt. Jag och älskling tänkte först att vi skulle ta en fika på stan men magen kurrade efter träningen och blåsten skickade iväg oss hem och vi gjorde tacos, riktigt gott. Sitter nu tillbaka lutad i vår underbart sköna soffa och ska hämta en filt och sedan glo på TV, myspys, gillar lugna stunder med mitt hjärta, få koppla av och stänga ute stressen som hela tiden knackar på. Jag gjorde mitt pluggschema förut, har inte en lika stor klump i magen längre men det är mycket kvar att göra på 5 veckor, men jag ska hinna. Har fått för mig att jag ska åka till skolan kl åtta på mornarna, hahaha lycka till säger jag till mig själv, men vem vet? Kanske kommer upp och det vore kanon, för då kan jag tillbringa eftermiddagarna på gymet(jag ska bli biff till sommaren, eller inte) och sedan koppla av med baby.
Solen skiner in i lägenheten och jag fryser, laters!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0