Folk som är förälskade håller varandra i händerna så att inte ringarna ramlar av. För de kostar mycket pengar.

TITTUT.
Jag har haft en väldigt förvirrande dag, bussen var sen imorse, missade även spårvagnen pga det och nästa som skulle gå var sjukt försenad den med så jag kom försent till dagiset, pinsamt. Iofs förvirrade jag bort mig också, fick ringa så han trodde väl att jag snurrat ett varv runt jorden innan jag kom.
Det var en intressant upplevelse, barnen var sååå söta, ville ta med en hem, men han fick inte plats i väskan. Jag har lånat ett ton böcker om leken, det pep när jag lämnade biblioteket och jag fick höra ordet "tjuv". Jag måste vara den snyggaste tjuven ever,  Brad Pitt i oceans eleven får en andra plats på den skalan.
Nej, jag tog inte böckerna, jag fick låna dem för 2 timmar utan o skriva in i systemet. Vilken schysst tjej, fast hon som hade hand om det var mest intresserad av att få kolla Facebook och snacka med en sur och irriterad pojkväm, antar jag att det var, man gulligullar inte med en sur killkompis.

♥ Josephine har räddat några timmar åt mig, men tänker inte avslöja vad, vill bara ge henne en fin plats i min blogg som tack för hjälpen. ♥

Jag ringde och grattade Lotta imorse, sa att jag tänkt sjunga men att folket omkring mig på spårvagnen antagligen inte skulle uppskatta min härliga stämma jag hade imorse. Lotta uppskattade nog det också. Jag fick höra henne skratta iaf och förstod att hon fått en fin morgon. Var hemma hos henne efter dagiset och såg den urgulliga lapp hennes son skrivit, jag kunde inte låta bli att fylla ögonen med rörda tårar. Jag är en lipsill, blir rörd av allt. Tur att jag ändå har skadeglädje, kan ju inte gråta i alla situationer, eller hur?

Jag och Anders trotsade regnet o köpte pizza tusen mil hemifrån, allt för rabatt. Vi kom hem som dränkta katter och njöt av pizzan och ett avsnitt av Criminal Minds.

Jag borde som vanligt plugga, eller egentligen inte, men skulle vara skönt att bli klar med leken. Jag orkar bara inte läsa en rad till just nu. Befunnit mig i skolan från 8-18 idag. Tur att det finns kaffe där, även om det inte är särskilt gott.

Jag vill skryta och visa upp de fina blommorna som jag fick av Anders när jag fyllde år men jag har inte hunnit rota efter sladden än. Typiskt. Får skryta en annan dag ist.

GODNATT och PUSS


Kommentarer
Postat av: josie

ååååh gulle då! inga problem! <3

2010-05-04 @ 21:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0