äckliga fluga försvinn

Nu är jag hemma igen och äter en smörgås med avokado på. En fluga envisas med att störa mig hela tiden, han/hon höll mig vaken imorse också. Bläää, försvinn.

Jag glömde alla mina pennor och sånt här hemma, bra jobbat, så ska plugga nu istället. Var och hälsade på Issa och bokade tid för mina naglar på fredag, spännande. Sen var jag även och pussade lite på Anders och nu sitter jag här. Funderar på att laga tacos till oss ikväll, mumsigt värre, vi älskar verkligen den rätten.

Vet ni vad, jag ser fram emot morgondagen för då släpps blondinbellas bok och den ska jag köpa och lusläsa. Synd bara att jag har tre prov att göra innan sommarkurserna är över (nästa fredag), så får förbjuda mig själv att läsa i sträck, kommer bli svårt.

Nu ringde Anders och var lika gullig som vanligt, mitt lilla gullefjun. Han är verkligen solen och styrkan i mitt liv.



puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0