du tror att dom som du vill kalla människor, ska se ut och alltid tänka just som du men om du följer spår du aldrig sett för kan du lära med ditt hjärta här och nu

Hej sötnosar. Just nu sitter jag på min divan-del i soffan och njuter av lugnet. På trean går sagan om ringen, jag är inte ett stort fan men fina miljöer har de iaf ;)

Idag gick jag upp nio (tidigt för att vara ledig, eller hur?) åt frukost och satt en stund vid datorn. Jag blev rastlös och åkte in till stan där jag lämnade tillbaks skolböcker på biblioteket och efter det handlade jag två kjolar, tights och strumpbyxor på HM vid avenyn. Dit ska jag gå i fortsättningen, knappt nåt folk och bra kläder.
Jag och Sofia möttes upp och åt sushi och satt en stund och reflekterade över livet och alla dess andar. Vi åkte hem till mig och åt björnbärspaj och drack te.

Nu ikväll har jag varit på stan med Anders och här hemma har vi myspyst och kollat på criminal minds, äntligen har vi säsong fyra i vår ägo!!!!

Imorgon ska vi springa midnattsloppet, herregud. Det betyder att vid den här tiden så kommer vi stå redo att springa. Vrid på huvudet och kolla ut genom fönstret, det är mörkt, kallt och regnigt... men det får gå ändå.

Nu ska jag fortsätta ta det piano, sjunka ner lite i soffan och glo på TV. Ha det bra kompisar så hörs vi snart igen. Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0