flyg fula fluga flyg och den fula flugan flög (till himlen för nu är den död)

Godagens, nu är jag hemma. Var i skolan förut och skulle redovisa en bok men läraren dök inte upp, surt. Han ringde mig precis och sa att han inte dök upp pga att han inte mår så bra idag. Alla har rätt att få må dåligt men då kan man höra av sig innan, tycker inte ni det också? I vanliga fall bryr jag mig inte så mycket men jag har så lite tid just nu, har prov i hela kursen imorgon så hade hellre pluggat med det än att lägga två timmar på något som inte blev av. Iaf så mötte jag upp Jessica efteråt och vi tog en fika på espresso house, jättemysigt, har verkligen saknat henne. Tur att skolan för oss båda börjar 16 augusti så vi kan umgås och dansa helgerna långa.

Jag har även införskaffat en flugsmällare, för imorse kl 06:43 väckte flugan oss igen och höll på fram tills vi gick upp kl tio, riktigt irriterande. Fann Anders med huvudet under kudden och täcket uppdraget till hakan pga flugan hela tiden skulle sätta sig på oss. Hur orkar den flyga runt och störa i tre timmar? Nu när jag kom hem skulle den fortsätta att störa mig men nu är den död, tack vare min nya och rosa smällare.

Jag är jättetrött (sömnbrist pga flugan) och har massa plugg att göra nu, usch. C yaa later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0