herr Rosa bor i det rosa huset. fru Gul bor i det gula huset. dam Svart bor i det svarta huset. vem bor i det vita huset?

Nu är jag trött, tröttheten slog ner som en blixt, sov nog för dåligt inatt. Fikan med Fia varade i tre timmar och jag fann peppen, vill ni finna positivitet så ska ni tala med denna tjej.
Jag har nu fixat mig en kopp te och ska även unna mig en bulle, sedan ska tankar och text flöda. Med 3000-4500 ord ska jag berätta om min vän Fia, snacka om lite, för det finns tusen saker att berätta.

Nu ringde Anders, han brukar vara flitig med att träna varje kväll efter jobbet även om han slutar kvart över nio, men nu ville han ist hem direkt för att han saknar mig. Anders är världens bästa. Han gör så att det pirrar i hela kroppen. Så jag ska fixa en kopp te till honom också och sedan blir det bullkalas och mys resten av kvällen.

Föresten, kollar ni på "fångarna på fortet"? Jag tycker att det är go och avslappnad underhållning en måndagkväll. Ger också massa minnen från tiden som liten och jag å min bror kollade på det varje fredag med chips eller popcorn (på den tiden fick vi inte äta sånt under vardagar så det var alltid lika gott varje fredagkväll, det symboliserade helg och roliga påhitt).

Laterz.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0