ifrån vaggan och till alltings slut måste hjärtat hålla ut

Gokväll kära ni. Jag är len och go efter en timmas peeling i badkaret, tiden rann iväg med vattnet för boken jag precis börjat läsa är så bra.
Utflykten med Paulina blev lyckad, vi hade dock inget bensinkort eller mynt så vi fick ställa bilen en bit ifrån slottet men en promenad skadar aldrig. Vi höll nästan på att blåsa bort men det var värt det, caféet var hur mysigt som helst. P köpte i stort sett alla bullar och kakor som fanns (jag skojar faktiskt) och jag nöjde mig med en kopp te. Dörrar envisades med att blåsa upp eller släppa in andarna som det gamla huset antagligen kryllar av.

Innan idag kom jag på en idé, jag gillar att träna och hålla igång, fram till studenten sysslade jag med alla möjliga idrottsaktiviteter och något som jag verkligen saknar är hästarna!! Jag ska skriva ihop en lapp om mig själv och sätta upp i olika stall och förhoppningsvis behöver någon hjälp med sin häst. Detta kommer göra gott för min träning och må bra i själen.

Nu är det dags för sängen, börjar nio imorgon. Gdnight.

Kommentarer
Postat av: Anders

<3

2010-08-28 @ 12:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0