ingen annan är så varm som du älskling

Hej kompisar. Idag är det en ny dag med studier. Jag har gjort mig fin för att åka in till stan och sätta mig på ett café och plugga, för här hemma blir det inte mycket gjort. Jag har på mig min nya, ljusa jeansskjorta, ett linne och min korta, svarta kjol, vilken pingla jag är.
Jag har redovisning imorgon och stort test på hela engelska b kursern på torsdag, önska mig lycka till.
Jag ska även åka förbi Issas jobb en sväng för att dricka en kopp kaffe och kanske boka en tid för att fixa mina naglar, sen om Anders har tid för att pussas i 5 minuter så säger jag inte nej till det heller (hans jobb ligger typ bredvid Issas jobb och min skola ligger mitt emellan dem, erkänn perfa).
Fast jag gillar inte alls min skola som jag har just nu under sommaren, den är som en enda stor labyrint och inget mysigt café och lärarna har inte ens tid att hjälpa en 5 minuter efter lektionstid... men om två veckor är jag tillbaks på studium i majorna igen, längtar. Fast jag har fått reda på att flera av mina kära kurskamrater inte kommer gå där i höst och det är lite ledsamt, så jag får väl helt enkelt ragga upp nya sådana.

Igår ringde Helgesson och frågade om vi ska med på sista torsdagsklubben och jag vill det men vet inte om jag har råd att åka tåg så mycket. Vi får se, ska tänka lite till, på nåt sätt borde det gå att lösa.
Nu kallar stan och skolböckerna, see ya.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0