jag såg hösten vandra in och jag såg sommaren gå ut

Hallå mina små rävungar. Började dagen med att släpa mig upp tillsammans med Anders, lika bra att gå upp när hans larm ringer än å ligga och dra mig i några timmar till. Vi åt frukost, A gick till jobbet och jag gick ut och sprang en runda i skogen, det var rätt jobbigt eftersom det hunnit gå 3 timmar sen frukosten (hade brist på bränsle) och det var bara uppför å uppför men det var skönt också. 32 minuter sprang jag, gick lite ibland och när jag kom hem gjorde jag 100 situps, det var dagens träning det. Har ätit lite pasta nu med grönsaker, gott.

Jag ska snart fixa mig, funderar på jeans och varm å rosa tjocktröja. Ska in till stan och fika med Sofia och även intervjua henne inför en skoluppgift (som handlar om att lära sig att intervjua och skriva ner det i en artikel).

Vi hörs liten senare. Ha en kanon dag ute i sooolen. PUSS.

     
frukost med älskling + jogging i skogen + varm choklad på ett café med en fin vän = en riktigt bra dag

Kommentarer
Postat av: Sofia

Me like! :D

2010-08-30 @ 19:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0