och du är som jag när du dansar

Hejsan hoppsan sjusovare, för jag vet att de flesta sover nu. Jag hade sett fram emot sovmorgon, men när Anders gick upp vid åtta för att gå till jobbet så blev det så ensamt i vår storta säng så jag tog med mig täcket upp och nu sitter jag i soffan ist. Har ätit en mumsig frukost och kollar på TV. Jag har lite svårt att skriva för igår så fixade jag fransk manikyr och brukar inte ha långa naglar. Det är svårt att skicka sms också. Vilka problem jag har va? ;) Men jag är jättenöjd, älskar fina och fixade naglar. Jag färgade och slingade utväxten också, så sammanlagt befann jag mig i 5 timmar på salongen.
Efteråt var jag både trött och jätterastlös så jag drog ut på AW med goda vänner och lite nytt folk. Vi satte oss på Viktoria, drack och åt och jag är positivt överasakad över att de har så gott kött där. Anders kom också förbi oss och åt, mysigt men vi gick hem tidigt, typ nio för Anders ska ju jobba idag och min mage fick för mycket av den goda maten, jag hatar det. Hela natten har jag mått kast som en kärring, knappt kunnat röra på mig för då hugger det till i hela magen och jag blir illamående. Nu mår jag lite bättre men är trött.

Nu gästar blondinbella tv-rutan och det vill jag inte missa. Hörs om en stund igen.

PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0