onsdag blir det fläskkotlett

Nu är jag hemma igen efter en härlig höstpromenad med Jonna, en timme traskade vi i skog och i mysiga villaområden. Ett av dem hade liksom utsikt över Göteborg. Tänk att få bo i ett litet mysigt hus uppe på en kulle, ostörd och ha utsikt över en stor stad, det är iaf min dröm.

Jag har nog för mycket kläder, idag när jag skulle plocka undan i hallen hittade jag en påse från Zara där ett par nya jeans låg, köpte dem i lördags och har redan hunnit glömma det... ska testa dem och nog ha på mig dem sen när jag ska fika med Paulina. Hon har bilen idag och vi ska åka till http://www.gunneboslott.se/ i Mölndal , låter coolt.

Nu ska jag fortsätta laga mat, det blir kokt potatis, stuvad spenat och falukorv muums.

Laterz.

Kommentarer
Postat av: acjjt (Cecilia)

Hoppas ni har kul på Gunnebo. Var där i vintras med pappa på julmarknad. kul. Bush har varit där.

2010-08-25 @ 14:58:53
URL: http://acjjt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0