rörda av en ton i en melodi kan två hjärtan slå så att båda två känner harmoni

åh titta solen *applåder* alla har vi nog skrattat åt sällskapsresan men jag förstår att de applåderade för här i Sverige är det ovanligt att ens få en skymt av den. När den väl tittar fram så går den i nästa sekund.

Jag har haft en underbar morgon, först åt jag frukost sedan la jag i hårinpackning, la på ansiktsmask och tappade upp ett bad. Skrubbade fötterna och rakade benen och mitt nya raklödder doftar så gott och min nya rakhyvel är jättebra. På bilden här nedanför ser ni vilket lödder och rakhyvel jag snackar om.
 
Jag låg sedan i badet och njöt av värmen, lugnet och läste en bok. Köpte "egoboost" igår och måste säga att hittills är den kanon, att bättre sitt ego skadar aldrig. Jag tycker att ni alla borde läsa den (framför allt tjejer men killar kanske också är nyfikna på vad det är som rör sig i huvudet på oss).

Nu ska jag snart torka håret och fixa mig, ska nämligen möta upp Anders på stan (han är hos frisören nu) och sedan gå runt och myspysa. Igår när han kom hem och det slog mig att han ska vara ledig idag fick oss att hoppa upp å ner och dansa runt av lycka.

Vi hörs senare <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0