sjukling

Usch, vaknade med halsont och har i stort sett sovit hela dan. Kunde kanske släpat mig till skolan men känns som att risken för att bli dunderförkyld isf ökar. Så jag har snällt stannat hemma i sängen. Får ni också dåligt samvete när ni under en hel dag inte gör nånting?
Nu började precis "fångarna på fortet", Pernilla Wahlgrens son sa just "mamma är en liten bimbo", hahahah det här programmet kan bli väldigt roande ikväll.

Imorgon vill jag vakna upp frisk och pigg. Jag hinner inte bli sjuk, har plugg att göra och ska ju till umeå på fredag...
Rätt typiskt, varje gång jag satt igång med träningen så anfaller bacillerna, min kropp vill helt enkelt få vara ifred? ;)

Jag saknar min snygga Anders och snart är han hemma ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0