summertime and the livin' is easy, fish are jumpin' and the cotton is high

Hej å hå, dags att blogga lite igen. Jag har haft "sommaruppehåll" eller vad jag nu ska skylla på. Det har varit en amazing summer, men än är den väl inte slut, eller? Så som det regnar ute så känns det mer som höst. Idag skiner iaf solen, fast det känns som vår ute. 
Vi har varit iväg en hel del, i Falkenberg och en weekend i Värnamo (av alla ställen). Vi har solat, badat, grillat, festat till tidiga mornar, haft det underbart och dansat i kärlekens våg. Det har även varit små missöden men jag har gett upp dem, vem vill umgås med människor som inte vet hur man beter sig? Nej tack, så hejdå till er.

Nu över till den mysiga middag som jag och Anders hade på palace i fredags, vi åt god steak, drack gott och beställde in irish coffe till efterätt. Det var de godaste och starkaste kaffe jag druckit, slurp. Allt var perfekt och jag är fortfarande lycklig (alltid sticker det i någons ögon att läsa om lycklig kärlek) hihi. Jag förstår inte det här med att man inte kan unna andra lycka och framgång? När jag läser tex blondinbellas blogg så är det alltid nån som skriver att de hatar henne o hennes pengar och jag skrattar varje gång. Har någon kämpat och lyckats skrapa ihop sig en liten slant, låt dem då få äta en dyr och god biff, och få ha på sig en snygg klänning under måltiden?

Det finns så mycket att berätta men så lite ord och icke inspiration så jag laddar upp lite bilder och låter dem tala om för dig hur vi har haft det. För nu ska vi köpa hem pizza och fortsätta ha en mysig och slapp söndag. Jag tar tag i det där med slarvig diet imorgon måndag, ska vi tro på det? Kan iaf göra ett försök, men det är så svårt att äta rätt när sommaren bjuder på så mycket läckert.

Puss

(finns flera hundra bilder och jag orkar inte ladda upp alla men några blir det)



















































































... och där vinkar simon hejdå, vi hörs igen.

Kommentarer
Postat av: M

Det har varit en helt underbar sommar :)

2010-08-01 @ 20:09:42
URL: http://oldek.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0