vad har du gjort, för dig är det alltid helg och helgen måste ta slut

Idag är det starten på en ny vecka och jag har överlevt den här måndagen med, som alla andra måndagar. Sitter ni också varje söndag och har ångest över att återgå till vardagen?
Jag hade nationellt test i engelskan idag, listening and reading, undrar hur det gick... listening är inte min grej och i b-kursen får man bara höra allt en gång, surt. Fast jag gillar hur mannen på skivan börjar med "focus", lite som att pappa sitter där och talar om för en att man ska göra bra ifrån sig i skolan för att sedan bli något i livet.
Jag lyckades ju klara VG på skrivdelen och det är helt otrolig, vad hände?

Men det verkar vara en bra måndag, Fia fick nytt jobb och Paulina klarade sin uppskrivning, hoppas lyckan hittade till mina prov också. Och här kommer det... GRATTIS till er båda, jag tror jag är lika lycklig haha, började typ gråta för att jag vet hur känslan är över att livet går framåt.

Nu äter vi glass, jag å Anders och nu ska jag kolla på sex and the city. Hur har jag kunnat missa denna serie förut? Därför blir det här ett kort inlägg, men iaf nåt.

Puss på er.




JAG BORDE PLUGGA MEN JAG HAR INGEN LUST!!!!


Kommentarer
Postat av: Jonna

SATC is the shit xD

2010-08-06 @ 11:15:43
URL: http://jonnasvilja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0