du är så vacker utan spackel, att du inte kan förstå, ju mer du kladdar ju mer du sabbar

Tjingeling, har ni det bra i höstmörkret? Om ni sitter å deppar, tänd ljus och drick varm choklad/te och njut över lugnet.
Det har varit en bra helg, i lördags var jag och Anders på stan och på kvällen sprang vi midnattsloppet och jag kutade in i mål!!! Stannade bara några sekunder för att ta emot vatten som delades ut men annars var det fullt ös, riktigt kul. Jag ska börja träna nu (jag vet att jag har sagt det länge haha, men nu är det allvar) och springa Göteborgs varvet nästa år, hejja hejja!!

Igår vaknade jag före Anders å gick upp och fixade frukost åt oss, äggröra, rostat bröd, te och juice. Kan en dag börja bättre? Nää.
Jag tog en fika med Issa, drack varm choklad med grädde å marshmallows, blev faktiskt lite för sött... Jag vill ha typ stark och mörk choklad och den ska vara riktigt het också. Vi gick sedan på stan och kollade på smink, ska nog börja med Diors nude powder foundation (bilden nedan), det är foundation och puder i ett, riktigt behaglig och innehåller mineraler som är bra för huden. Funderar även på att införskaffa deras rengöringsgel och loiton, de har ett erbjudande att få båda för 500kr på åhlens. Grunden till bra hud är hur man sköter den före och efter sminket. Det svider i csn-plånboken men det är värt det. Ska köpa sminkpenslen som är på bilden, för den var så behaglig och bra.


Idag har jag haft en lugn och mysig måndag, jag åt frukost och middag här hemma och sedan ringde Jessica och vi drack gott hälso te på ett mysigt café vid domkyrkan. Nu ikväll har jag å bejbi tagit det lugnt, gick hem till Sebastian för att kolla in hans nya bar, riktigt cool! Och sedan gick vi tre på promenad i regnet. Jag har hunnit ha lite spa här hemma, med det gamla vanliga; hårinpackning, ansiktsmask och badkar.

Jag fick även suget efter en aw på fredag och skrev ihop ett sms som redan lockat flera stycken, KUL!
"Tjingeling kompisar. Nu är hösten här, vare sig ni vill eller inte. Låt oss fira det (eller sörja för den som vill, öl är till för alla känslor o tillfällen) med en aw på fredag." Erkänn lockande ;)

Nu blir det criminal minds och sedan sängen, tjipp å hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0