i've been wandering round, but I still come back to you. in rain or shine you've stood by me girl

Hej vecka 32 och kära läsare. Som alltid mår jag mycket bättre på en måndag, än en söndag. Jag hade ju speaking idag och det gick förvånansvärt bra. Vi satt 4 kvinnor (heter ju så nu för tiden) och diskuterade om tid, pengar etc. Jag pratade nog 45% av tiden hehe, det var intressant och kul.

Efter det gick jag till Issa och la i lite fler slingor, så nu är den gamla utväxten perfekt. Och efter det gick jag in mot stan för att leta reda på ett par gummistövlar, mina tygskor är ute den här sommaren, för det regnar typ hela tiden? Känns iaf som det. Väl inne i nordstan stötte jag på Annie, min gamla bästis från högstadiet. Hon har precis flyttat hem igen efter att ha bott i England i tre år. Hon var på jakt efter skor så tog "sälle" som det en gång i tiden hette. Och precis när jag gett upp hoppet om att finna ett par gummistövlar så fann jag dem!! Äntligen. 
Vi satte oss på Espresso house och tog en fika och det fanns så mycket att säga, vi har typ inte umgåtts på 6 år. När vi skulle byta nr så visade det sig att hon hade kvar sitt gamla och jag kom ihåg det... erkänn monsterminne. Hon ska flytta hit till Götet, haha snart har jag nästan bara falkenbergare här i min närhet, igår flyttade min granne hit för att plugga, riktigt kul! Den som tror att man kan åka iväg från det förflutna har fel, alltid stöter man på någon som har connection med ens tidigare liv.

Föresten, nu är jag klar med engelskan!!! Jätteskönt, men får reda på betyget tidigast onsdagkväll.
Nu måste jag lägga all fokus på matten (kommer ju gå sådär) och försöka skriva iaf ett g på torsdag. Efter det har jag semester i 3 dagar, jippi. Laters!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0