en mulen åsna

Hej.

Idag gick jag upp klockan nio, åt frukost och sedan gick jag och Anders till gymmet. Idag orkade jag bara med 4km, min kropp ville inte och mitt högra knä gör ont, så jag stannade löpbandet och gjorde 100 situps. Gick hem ist för att åka spårvagn, det var svettigt, konstig luft ute. Nu i eftermiddag kväll har jag bara sovit, somnade runt halv tre och gick upp halv åtta, men skulle kunna sova längre, vet inte varför jag är så trött... kanske beror på det konstiga vädret? Jag skulle ha träffat Sabina men det gick inte, kom inte upp ur soffan hahaha. Antagligen behövde jag vila.

Imorgon kommer min bror hem från Umeå och då ska vi åka till Falkenberg, grilla lite med mamsen och softa. Det är faktiskt dags att besöka hemmet, bara varit där 1 gång i år.

Snart slutar Anders och jag längtar efter honom.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0