hot stuff

It's time... att blogga lite igen. Igår var det den där stora besöka folk dagen, först var jag ute hos Borängs och fikade 2-3 timmar med Claudia och Benjamin, hur kul som helst, saknar dem bauta mycket. Efter det åkte jag till Halmstad och fick upp adrenalinet, bilköer och bilar till höger å vänster, på tvären, ja överallt och uruselt skyltat men jag lyckades hitta mamma och sedan brummade vi hemåt igen. Efter det åkte jag hem till Veronica och fick träffa hennes lilla Julia för första gången, urgullig unge.

Imorse var jag uppe med tuppen och körde mamma till tåget och matade hästarna. Jag är så satans snygg när jag är på landet, jag använde blåa långkalsonger, randiga sockar, jättestor urtvättad 80-tals tröja, mammas stora gröna stövlar och min vita handväska. Mamma sa när hon såg min outfit då jag skulle köra henne till tåget "hoppas du inte får motorstopp *fniss*", men som vi alla vet, allt klär en skönhet.

Veronica och Julia kom hit ut runt halv fyra tiden, vi satt och snackade i timmar och Julia var på både bra och dåligt humör.

Ikväll har jag och min bror ätit god mat och diskuterat livet och nu väntar vi på lite folk som ska komma hit och spela lite. Jag borde gå ut med Meja i regnet, hon kommer inte att uppskatta detta. Just nu ligger hon i sin säng som jag får låna, snacka om bortskämd hund? När jag kom hit sa mamma att jag kan ta sovrummet på nedanvåningen och ta Mejas säng wahaa.

Nu kom gänget, vi hörs. Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0