sommartider, eller nej vänta lite nu, vårtider?

Jag skulle vilja ladda upp flera filmer som jag har spelat in med kameran, men jag vet inte hur man gör? Via youtube? Orka med sånt trams ;P ni som är nyfikna får helt enkelt vända er till min profil på facebook.

Well, det är juni och det känns som vår?! Idag gick jag upp sent, fyyy, åt god frukost och sen satt jag i soffan framför datorn och tog det lugnt. Men efter några timmar blev jag rastlös och mötte upp Anders på stan efter att han slutat jobbet, vi gick runt och kollade efter jeans åt honom och vi fann till slut ett par väldigt snygga sådana på NK. Anders är min snygging.

Ikväll har vi skrivit nytt kontrakt på lägenheten *skönt* men bättre vore det ändå att få tillgång till ett första handskontrakt, men det verkar typ omöjligt? Vi står i kö men det enda som verkar gälla är att ha kontakter och det har inte vi, surt.

Jag har inte riktigt blogglusten men vill ändå skriva av mig lite. Jag hade det jättemysigt i Falkenberg, träffade många fina människor och det var kul att få umgås lite med mamma, lillebror och Meja. Jag blev alldeles rörd av att träffa min vän Veronicas lilla bäbis Julia, det är verkligen inte svårt att älska ett barn som inte är ens eget. Och jag trivdes faktiskt att vara flera dagar i Falkenberg, det har inte hänt på över 2 år haha, så funderar på att åka ner snart igen om jag får tid över, beror helt på om jag kommer in på sommarstudierna. Ska få besked om det i veckan via brev men på hemsidan har de idag uppdaterat "antagen" som status på min ansökan, så borde gå vägen men jag vågar inte ta ut segern i förskott, jag kanske har blivit antagen till att lura bort mig?

Imorgon är det tisdag, ganska logiskt eller hur. Jag ska försöka komma upp tidigt och göra något vettigt av dagen, lite träning, leta efter present till Anders daddy och inhandla lite hårprodukter. Kanske klämmer in en fika också.

Nää nu blev jag lustigt nog ännu mer rastlös, väntar på att klockan ska bli elva så sex and the city börjar, äta lite mörk choklad och kura ihop mig under täcket.

Tråkigt inlägg, yes jag vet men det här får duga. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0