blått och gult och lite rosa

Hej på er.

Idag fick jag ett ryck och begav mig till gymmet, där sprang jag 8km på löpbandet och sedan styrketränade jag rygg och mage. Det var riktigt skönt, ska börja träna på riktigt igen, funderar på att försöka springa runt en mil om dagen så jag är fit for runfight den 21 augusti då midnattsloppet bär av. Jag ser verkligen fram emot det.

Jag glömde igår att berätta för er att vi får förlängt på lägenheten, till sista februari vilket uppskattas till tusen, jag och Anders älskar lägenheten och apskönt att slippa flytta sista augusti. Jag glömde även tala om för er att jag gör lite mer än bara sover och gottar mig om dagarna, jag har sökt lite jobb och till sommarkurser som startar 21 juni, jag hoppas verkligen jag kommer in för jag orkar inte jobba just nu plus att det är kul att plugga. Jag gillar att jobba men det är inte så roligt att stressa runt efter ett halvtaskigt jobb och lära sig något nytt för att sedan sluta igen. Nej tack. Jag vill plugga och sola, åååh yes.

Efter gymmet åkte jag bort till picknickfestivalen som var otroligt bra, jag trodde inte att det skulle vara så mysigt och så mycket folk. Vi grillade och myspyste.

Nu ligger jag utslagen i soffan och ska snart krypa under mitt täcke och glo på TV, skönt och jag älskar vår divan soffa, jag ligger som en prinsessa i den.

Imorgon ska jag kanske haka på Sebastian och Jesper på deras milspring, tror det är skatås, vi får se hur knä och kropp mår, jag gillar inte att jag får ont i knäna när jag springer, kan inte vara särskilt hälsosamt. Antingen har jag svaga knän eller så är det jag själv som förstört dem genom att vurpa med mountainbike i skogen och hästar som hoppat in i träden och jag har då haft mitt knä emellan. Eller så är det en träningsfråga, det kanske försvinner när jag väl börjat springa på riktigt och får upp lite muskler. Vi får se.

Godnatt mina små hjärtan, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0