sommaren är kort, det mesta regnar bort

Idag är det måndag och det regnar. Det här är svensk sommar, kändes lite väl otroligt förra veckan haha. Dock skönt med en sådan här dag också, hinna återhämta sig, men får gärna bli fint igen.

Jag sprang 1 mil på löpbandet, svetten bara rann, jätteskönt, efteråt gjorde jag 100 situps sen tyckte jag att det räckte för dagen. Det är så skönt att springa, jag känner mig lika lätt som bomull efteråt. Däremot är första 30 minuterna på löpbandet en pina, jag undrar hela tiden vad jag göra där men när jag väl kommit in i andra andningen så är det bara att köra på. Hoppas jag orkar springa lika långt imorgon också.
Efter träningen tog jag och Sebastian en kaffe på stan, testade cafét "sweet coffe" eller nåt sånt hette det, riktigt mysigt där fast kaffet var lite dyrt...

När jag kom hem rullade jag köttbullar som jag först stekte och sen lät koka i krossade tomater, till det en god sallad och ris, muuumsigt värre. Nu dricker jag saft och försöker komma på något att fördriva tiden med, tittar på 2½ män och slappar.

Det verkar bli Värnamo v.27 yaaaay. Nu ska jag chilla vidare. Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0