sol och bad eller regn och fika?


Tittut. Idag tog jag en fika med Sofia i regnet, riktigt mysigt och vi satt såklart under en stor markis. Efter 2 timmars kaffedrickande styrde vi stegen mot Nordstan och jag köpte nya skinntights, sexi. Jag har precis ätit och borde packa min väska men vet inte vad jag ska ha med mig... min illrosa bikini ifall det blir sol, shorts och kjol, linne medmera, plus några varma kläder ifall regnet fortsätter. Svensk sommar i ett nötskal, man måste alltid ta med sig både sommar- och vår/höstgarderob.

Frans är inte i Göteborg fören kl åtta ikväll, så vi anländer Falkenberg halv tio men vad gör det? Mamma ringde just och frågade vad jag ville ha från ICA, känns lite skönt att få vara barn igen i ett par dagar. Jag önskade mig päroncider och en pipleksak till Meja ;P jag längtar ihjäl mig efter min lilla fina hårboll.

Jag gick upp klockan åtta imorse för att tvätta, rena kläder är det bästa som finns att packa med sig. Synd att jag inte kan packa med mig Anders, kommer sakna honom jättemycket ♥

PUSS och hej.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Det fixar sig nog oavsett hur du gör..Å Anders får du så klart ringa å prata med när du saknar han :) Skönt nog blir ni inte borta från varan så länge ..Åå, tack för bilden du ^^ Hehe..ser nästan ut som jag dagdrömmer lite ;)

Kram vännen och tack för fikan å allt!! =D Mys^^

2010-06-09 @ 17:28:20
URL: http://skoffy.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0