allting följer samma mönster, ser på stan ifrån mitt fönster

Det är måååndag och jag sov fram till klockan tio, hahaha, men det var riktigt gött. Nu äter jag frukost, dricker mitt te (varje morgon måste innehålla en kopp te!!) och ska snart fixa mig. Jag ska till skolan och ikväll ska jag TRÄNA, shit, kan inte hålla på å lata mig mer nu. Ser faktiskt fram emot träningen men fasar inför att upptäcka om jag lagt av mig, det är trots allt snart 3 veckor sen jag tränade sist... För att orka med träningen ska jag ta med mig matlåda och mackor till skolan. Gott och mysigt va?

Nu ska jag fixa mig och jag längtar efter 22 maj för då ska Anders springa Göteborgs varvet och jag ska ha picknick med sälarna på bilden nedanför, mysigt. Även Marcus ska med, så vi får hoppas på fint väder. 

           

Puss på er.                                                                                                                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0