are you tired of being an object?

Hej, jag äter gröt och jag hoppas det kan stilla mig mage för jag är nästan alltid hungrig, hög förbränning, ingen aning. En smörgås på morgonen = illhungrig efter bara en timma, inte bra. Så nu äter jag gröt och ska iväg och träna sen. Blev så glad igår när Anders sa att jag fått lite muskler på magen *älska*.

Väntar på att klockan ska bli två för då ska jag ringa och boka tid för piercing, SPÄNNANDE.

Ska även försöka ge mig på arbetet om psykets historia, mailade min lärare och hon tyckte att det lät jättebra och intressant och att jag inte alls var ute och cyklade...borde lita mer på mig själv.

Det är mulet och regn men jag är glad.

LATERS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0