beauty is the beast and you better believe it

Jag har fortfarande feber, buhuuu det är så synd om mig ;) legat i soffan i två dagar nu, det är iofs rätt skönt men jag är yr och huden ömmar. Nu börjar iaf sista alvedonen verka så jag fixar middag, det blir sallad, potatismos och sprödbakad torskfilé. Väntar bara på att potatisen ska koka klart så jag kan mosa. Jag väntar även på bejbi som varit o jobbat o nu är o tränar, jag vill också träna!!! Jag har inte kunnat göra 2 skolgrejer som borde varit klart igår och en ikväll, bläsh. Får hoppas jag mår bättre imorgon så jag kan skriva klart allt.

Trist att det inte går något särskilt på TV ikväll, jag behöver underhållning. LATERS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0