'cos the night is where the young, bold lovers rule

Nu är det kväller, snart natten. Jag sitter och försöker lära mamma hur man skriver hjärtan i FB-chatten, jag har lärt henne förut, hon glömmer varje gång och vill alltid lära sig det igen. Hon är faktiskt söt min lilla mamma.

Anders är hemma och det är mys, han sitter och skrattar åt roliga klipp på youtube och jag kollar på TV, men det är reklam (som alltid) så jag passar på att skriva lite. Jag älskar att skriva.

Det blir nog Sticky imorgon, låter i alla fall lockande och jag får låv att dricka lite alkohol för det förhindrar inte läkningsprocessen, bara om jag super mig under bordet och det hade jag ju inte tänkt göra. Jag sitter hellre på stolen eller dansar.

Dags att fokusera på CSI NY. LATERS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0