en vacker kvinna är vackrast utan smycken

Jag höjer tekoppen och skålar med er. Det är onsdag (höll på att skriva tisdag, trodde faktiskt att de var det) solen lyser och jag kan inte koncentrera mig på plugget. Jag ska till doktorn kl halv två och är väldigt nervös, måste antagligen ta en massa prover och min fobi är SPRUTOR, NÅLAR, allt som har med STICK i huden att göra. Men Jonna ska med mig, hon är så gullig ♥

Fick just mail från en lärare, vi (jag, Anna o Jessica) fick MVG på vårt grupparbete och redovisning om synskadade, erkänn att vi är underbart bra och begåvade?!! Vi ska fira detta med utgång någon dag.
Igår hörde jag en rolig grej, den 28 maj är det "after school", funderar på om jag ska dit efter att ha smält i mig massa mat o alkohol på Josephines studentmottagning. Kan bara sluta bra, eller inte? Vi får se.

Jag är NERVÖS! Fan, fitta, men det ska nog gå bra. Det kan ju i stort sett bara bli till det bättre.

Vet ni vad? Jag älskar Anders en massa massa, han är så gullig mot mig ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0