fy fan va vi är bra för vi har tagit STUDENTEN

Igår var det student. Josie och Sara sprang ut och de var så vackra och fina, blev alldeles rörd. Jag har massa bilder och filmklipp men jag vet inte hur man minskar bilderna på den här datorn...så lägger upp bilder senare med laptopen.
Efter utspringet gick vi och satte oss på en uteservering medan Josie åkte flak. Klockan halv fyra stappla vi in i hennes fina hus i Örgryte och vi åt tills vi storkna, drack alkohol i mängder och älskade varandra. En massa kort med kärleksförklaringar till Josephine fick de flesta att gråta, det blev lite mycket där ett tag så det blev en paus i presentöppningen. Det spelades musik och folk dansade.

Nu måste jag sluta skriva för Elin ringde, hon och Emma är i Göteborg så ska möta upp dem på stan och ta en fika, mysigt. Och ikväll kommer det folk hem till oss, det ser jag fram emot.

PUSS



Kommentarer
Postat av: M

Det var supermysigt Freddies, tack för grillkvällen :) vi vår hitta på mer sånt kul! Douglas plockar snart ut sin båt också, då får vi haka på honom :D

2010-05-30 @ 15:21:00
URL: http://oldek.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0