här är det värme, kom och sätt dej men bränn dig inte för här är det varmare än du tror

Igår var det verkligen sol och varmt, mysigt. Anders sprang GBG-varvet och in i mål, idag går han som pingu ♥ min sötis mimimi.
Vi var trötta när vi kom hem så vi köpte pizza och stannade hemma, mysigt det också. Vi gick och la oss tidigt och låg och pratade länge.

Idag är det vackert väder och jag vill in till stan och fika, men folk är bakis, sega eller panka, typiskt. Vill passa på att sitta i solen eftersom det ska bli kallt igen med start imorgon? :( Anders kanske vill gå med på en fika, hahaha.

Jag har anmält mig till midnattsloppet som är 21 augusti, så nu har jag 3 månader på mig att ladda alla batterier, ska bli riktigt kul, hoppas Sofia vill springa med mig, verkar som att hon vill, roligt. Anders ska också springa, likaså hans syster, lillebror och Sebastian. Det är kanske fler som vill springa? Är ju bara en mil. http://www.midnattsloppet.com/start/content.cfm?Sec_ID=116&Eve_ID=2 där har ni hemsidan, billigare o anmäla sig före 31 maj.

Nu ska jag fixa lite saft och försöka komma på något att göra, PUSS.
























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0