jag kommer inte på någon rubrik, låter innehållet tala för sig själv

Jag är trött och besviken, på läkaren som jag fick tala med. Hon lyssnade inte särskilt mycket på det jag sa, utan ville mer tala om för mig vilka besvär hennes dotter och son har, som att jag bryr mig? Bitch.
Jag tog i alla fall prover, det var en pers, stackars sköterska, men hon tyckte jag var duktig (med tanke på att jag storgrät, drog mig i håret, sparkade med ben och fötter, andades som vid en förlossning) som till slut vågade låta henne sticka en nål i mig. Jag tänker fira segern över fobin med tacos, väntar bara på att Anders ska komma hem. Han ska träna och jag borde också göra det, men jag orkar inte gå någonstans, vill bara sitta här och göra så lite som möjligt. Jag borde plugga också, men nää. Inte idag, inte än, kanske ikväll.

PUSS

Kommentarer
Postat av: M

Bra kämpat, det kan vara så att man är rädd för sprutor ibland, och ändå måste man ta dem. Jag kan inte tips alls för detta, men du klarade ju det, hoppas det går lättare nästa gång!

2010-05-05 @ 18:04:23
URL: http://oldek.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0