när är y en funktion av x?

Det har Marcus försökt förklara för mig i 2 timmar, tror jag börjar fatta grejen, men jag har typ 3-4 kapitel till att plöja igenom innan det nationella provet som är om två veckor, känn pressen och stressen?
Jag sitter här med en jobbig känsla inombords, illamående och väldigt nervig, antagligen stress. Måste slappna av, för jag tänkte skriva klart mitt arbete om leken ikväll...hur det nu ska gå? Jag saknar mig bejbi som slutar om typ 35 minuter. Ska gosa in mig i honom när han väl är hemma och finna styrkan igen.
Annars har det faktiskt varit en bra måndag, tog en liten sovmorgon och det behövdes. Åt frukost ihop med bejbi och tog det piano, var inte i skolan fören kl elva.

Vet ni vad? Jag bloggar blarr enbart för att jag försöker undvika plugget, inte särskilt bra eller hur. Så...ni får ha det gÖtt.


Här har ni dem, de fantastiskt fina blommorna som jag fick av Anders.


PUSS

Kommentarer
Postat av: Anders

Fina blommor till en finaste tjejen :)

2010-05-04 @ 20:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0