i mitt rum finns ett fönster mot vett och förnuft, alla svaren jag har lärt mig att ge

waaaow jag ägde på gymmet (inte över biffarna utan över mina tidigare prestationer), jag sprang i 30 mins sen gymade jag i typ 30 mins och jag var STARK. Jag trodde att jag skulle vara kass som en kärring efter 3 veckors osunt levande men det har tydligen laddat mitt batteri. Nu efteråt känner jag mig glad och lätt som en fjäder. Jag tror jag börjar känna mig som hemma på gymmet, för jag råkade ha allsång med mig själv i duschen, woops, men de andra tyckte säkert det var mysigt med en liten fågelstämma från duschen.

Vi har just ätit pasta med tonfiskröra som är mycket god. Säg till om ni vill ha recept på den, typ Josie? I know you want it.

Jag har inte så mycket mer o berätta, jag har latat mig i plugget, var i skolan i typ 2 timmar o skrev klart ett arbete o skickade iväg det till läraren. På väg till gymmet ringde Marcus, vi köpte kaffe o cola o satte oss i solen. Efter det tränade jag. Och nu sitter jag här.

Imorgon ska jag försöka träna innan skolan, tror ni jag lyckas?

PUSS

Kommentarer
Postat av: Emanuel

Fan vad gött när det blir så på gymmet! Keep it up!

2010-05-10 @ 23:27:15
URL: http://www.kobofos.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0