i don't know, but these walls seems to tell me it ain't so

Dags att blogga igen, jag har varit sjuk(LAT) och pluggat. Igår satt jag med fyra arbeten på en gång, får se om någon lärare hör av sig och inte förstår hur psykets historia hör ihop med svininfluensan...vilken tur att jag inte rörde ihop allt.
Jag vet inte om det beror på att jag varit sjuk och stressad över plugget som gjort att jag sovit hela dan, eller är det vädret? Jag gick upp imorse, duschade, åt gröt och somnade sittandes, vaknade, gick och la mig, sov, vaknade, lagade middag, somnade igen och sådär har jag hållit på hela dagen, mycket roande. NOT.

Jag är en tråkig mes och hängde inte med Josie och Julia och resten ut ikväll, usch så tråkig jag är men jag kan fortf somna i sittande position, inte okej. Därför gick jag till Willy´s och köpte glass, chokladsås, chips, cola, morotsbröd och tuggummi, inte heller okej både för plånbok och form. Fast formen är fortf fin måste jag säga, den börjar bli fast som 16 år igen (typ inte, men nästan).

Kollade på släkten är värst och skrattade, men nu efteråt så tänkte jag att filmen är inte särskilt bra, bara rolig, kanske därför jag skrattade.

Imorgon ska Anders springa Gbg-varvet och jag ska sitta på en filt, sola, äta kakor, dricka vatten och kolla på, heja älskling! På kvällen har Simon fest och vi får hoppas att Anders orkar med för inte vill vi missa vår käre vän eftersom han så sällan är här.

Jag såg att vädret blir sämre nästa vecka, whyyy? Det är ju då jag har tid att njuta, hrmmf. Men nästa vecka bjuder på spänning och glamour. På måndag ska jag färga och slinga håret, eller inte hela bara utväxten. På tisdag är det städdag (???!!!!) i Vegas, jag älskar att sitta och titta på när andra städar (schhh säg inget) och på fredagen springer alla möjliga människor ut, typ fröken Josie och fröken Sara, hurray. Efter lite spring i bena och alkohol blir det studentstämning i Josies trädgård. Sen ska fröknarna på studentfest och jag ska festa med de fina från komvux, vad vi ska hitta på får jag reda på måndag *spännande*

Jag glor på TV och de flesta kanalerna är för stunden meningslösa, usch, kanske ska sova lite på det.



PUSS

p.s jag diggar spelet på google d.s

Kommentarer
Postat av: Emanuel

Google spelet är fantastiskt. Har du märkt att man kan spela 2 st?! Styr med pilarna och "w, a, d, s" Dock finns det inget som säger vem av spelarna som vinner.

2010-05-22 @ 01:52:59
URL: http://www.kobofos.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0