ska äta tårta kl elva först bara

Jag skrev på ett inlägg och mitt i fick jag bluescreen, inte särskilt bra... min laptop är inte ens ett år gammal. Nog om det.

Idag sprang jag runt med en stressad Sanna på stan och fixade inför Josies student som är imorgon, LÄNGTAR ska bli så gott med all mat och dricka, jag hoppas på fint väder.
Efter det gick jag och Anders på stan, det var riktigt mysigt. Tydligen så är det nya modet för kvinnor ett par finskor för män i storlek 42, för när jag skulle hämta ut Anders skor frågar killen i kassan "vill du testa skorna?" och han förstod lika fort att nej jag ska antagligen inte det och han började gapflabba, folk i den långa kön suckade, men han lyckades sälja en silikonputs till skorna så antagligen förlät jag honom. Där hade ni just världens längsta mening.

Jag planerar morgondagen med Julia och det lät typ så här;
Fredrica säger (23:45):
ska äta tårta kl elva först bara 

Mitt språk suger just nu och likaså alla de som INTE röstade på Sverige ikväll, för Anna var magisk. Mickey tröstade mig med att jag skulle skriva i min blogg hur grymt kul vi ska ha det på lördag. Det stämmer, jag ser fram emot lördag lika mycket som jag ser fram emot tårta som skolan bjuder på imorgon, tårta och kaffe på en fredag, helt otroligt. Det borde  vara avslutning och student lite oftare, synd att Josie i stort sett är den yngsta jag umgås med, för det betyder att det här är sista studenten på ett bra tag. När min kusin ska ta studenten så kommer jag att vara en tant.

Nu är det 2½ män på TV och jag älskar det programmet!! Så, godnatt på er.



Sanna in action, multitasking, eller vad säger du Maria Montazami?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0