du blir bara stor om du vågar vara liten



Jag är sugen på kladdkaka!!! Av någon anledning har jag börjat tycka om denna typ av kaka, livsfarligt för formen. Därför tänkte jag nu baka en kladdkaka, bara för att, allt som är farligt är intressant, ikke sant? Jag ska göra en utan ägg, får se hur det blir (min mage skulle må mycke bättre utan ägg, men undrar hur kakan blir?).

Jag orkade inte plugga så värst mycket idag, går upp tidigt imorgon istället och åker till skolan. Får mycket mer gjort där än här hemma. Istället för att plugga så har jag och Anders tvättat, storhandlat mat och lagat god mat. Får med mig en gottig matlåda imorgon.

För stunden känner jag mig lite tom, jag har svårt för människor, tråkigt nog. Detta problem drabbar mest mig själv. Undrar hur det kommer sig att jag då så gärna vill jobba med just människor? Den frågan ska jag försöka klura ut. Tills dess, ha en trevlig söndagkväll, för det ska jag ha med kladdkaka, TV och älskling, mums.

PUSS


Kommentarer
Postat av: Frida

Heeej på dej!! Skoj att du hittade mig! Nu kan vi hålla lite koll på varandra! :) Hoppas allt är bra med dej! Hälsa familjen! Kramar!

2010-05-09 @ 20:36:46
URL: http://flickanfrida.blogg.se/
Postat av: Emanuel

kladdkakakakakakakaka!! myms!

Fredrica.. varför har du ingen länk till kobofos i din blogroll? Du finns på vår iaf ^^

2010-05-09 @ 21:06:59
URL: http://www.kobofos.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0