separationsångest

Hejsan hoppsan lillebror.

Åter söndag, jag dricker te, bejbi spelar StarCraft II beta, myspys. Jag ska snart rätta till lite saker i mitt arbete om lekens betydelse och sedan skicka till läraren, SEPARATIONSÅNGEST. Det är alltid lika jobbigt att skicka iväg en del av mig själv, jag har lagt ner både tid och själ i arbetet.

Jag vill in till stan, gå runt och shoppa lite och dricka en kaffe, men Anders vill inte det, några förslag på hur man får sin sambo att gilla såna ROLIGA aktiviteter? Jag skulle kunna vara på stan jämt :D för efter 20 år som lantis har jag en hel del tid att ta igen ;)

Tittat på Spårlöst, de åker runt och kollar hur folket som hittat sina biologiska släktingar har haft det tiden efter och om de har träffat sina släktingar igen, blir alldeles rörd.


Sköna maj, välkommen
till vår bygd igen!
Sköna maj, välkommen,
våra lekars vän!
Känslans gudaflamma
väcktes vid din ljusning;
jord och skyar stamma
kärlek och förtjusning;
sorgen flyr för våren,
glädje ler ur tåren,
morgonrodnad ur bekymrens moln


PUSS


Kommentarer
Postat av: elinn

hej, allt bra med dig idag? :

2010-05-09 @ 15:20:54
URL: http://elinnjl.blogg.se/
Postat av: elinn

men det låter ju toppen! (y) :)

det är helt okey med mig :)

2010-05-09 @ 18:02:15
URL: http://elinnjl.blogg.se/
Postat av: Jonna

Du kan gå på stan med miiiig, jag har också en del att ta igen efter att i 20 år ha haft ett centrum som man kan gå igenom på 5 minuter ;D

2010-05-09 @ 21:49:25
URL: http://jonnasvilja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0