vem är han som ser ut som en lisebergskanin, fast en trasig sådan?

Mina små nyktrade till från baksmällan och vi tog en fika nu ikväll, mycket trevligt. När jag kom hem stod Anders och fixade kvällsmat, det blev stekt potatis, flintastek, sallad och kall bearnaisesås och det var så sjukt gott att jag skulle kunna äta hela natten, synd bara att man inte kan göra det :( måste trots allt tänka på formen, snart beachen (inte för att jag är en beachmänniska) men i år kanske det blir så om jag inte får tag på ett jobb. Suttit och kollat runt lite, många söker diskare och det är alltid något. Diska någon gång i veckan vore inte helt fel hahaha

Nu ska jag skriva mitt sista arbete för terminen, har ingen motivation alls. Jag fick just mail från min lärare i psykologi, det jag flumma ihop är ett starkt VG och för MVG måste jag göra en frågeställning. Jag var väl medveten om att jag inte hade några frågor eftersom jag inte gjort några, men vad ska jag liksom fråga om, hmm...får gå till henne imorgon och be om hjälp. Vore surt med ett VG i betyg eftersom jag egentligen kan göra MVG+++++++, men jag har verkligen ingen ork, pwhuuu.

Imorgon blir det glamour *trumvirvel* ska bli skönt att bli helt blondie igen, älska.

Nu ska jag skriva om svinis och hans påhitt, sov sött.

PUSS och en kram får ni också.

p.s google-spelet är gone, lessen hest =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0