vi är alla Adams barn och alla tycker vi om pannkaka

Tror ni att jag fick något gjort med mitt skolarbete? Nej. Jag njöt istället av Anders, tacos och en donuts som A köpte med sig hem för att pigga upp mig *bäst* .

Jag är sugen på en piercing, kan ni tänka er... men vart är hemligt, tihi. Jag kanske berättar vart när jag vet om jag kan göra det/har gjort det. ;)

Nu ska jag nog stänga av datorn, ligger i vår sköna soffa under mitt sköna täcke. Ska kolla på TV, slappa och sappa.

Livet är inte så dåligt ändå.  Tack Jonna för att du följde med mig idag och Anders för att du är så underbar ♥

Kommentarer
Postat av: Jonna

Ingen fara hjärtat, gör jag så gärna :) <3

2010-05-06 @ 15:10:55
URL: http://jonnasvilja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0