2010-10-18

Godmörgon, allå allå. Idag är det måndag, men inte vilken måndag som helst utan min och anders 2,5 årsdag-måndag. Jag är lycklig.

Det blev en liten sovmorgon idag till klockan tio, skönt, hade egentligen tänkt gå upp runt nio men hade svårt att somna inatt så behövde antagligen sova lite längre ;)

Idag ska jag skriva ett repotage om kost å hälsa under tiden man studerar, har lärt mig några intressanta saker, tack vare min kusin som svarat på mina frågor. Det är alltid bra med en hälsopedagog i familjen :D har allt möjligt bra i släkten. Nu ska jag dricka upp mitt chaite och sedan ta tag i plugget, har en lång lista att göra de kommande två veckorna, pwhu.

Här kommer tre bilder från den dan då jag och anders blev tillsammans, 18 april 2008. Här är vi båda 19 år gamla och så små vi var, hahah ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0