en vacker höstmorgon med sol och snö

halloj, jag mår redan bättre. Jag och Anders låg kvar i sängen innan och kramades, det är så mysigt och nu har vi precis ätit en god frukost, avokado, te, smörgås och lite fil. MUMS.
Det började hagla innan, jättemycket och vi båda blev så glada. Jag längtar efter vintern och jag tror det är för att jag mentalt förberett mig för en kall vinter (förra året kom den vita vintern som en chock) och att jag försöker se positivt på det hela och köpt varm vinterjacka och har mysiga vinterstövlar. Jag måste köpa vantar, funderar på ett par i skinn för det är så himla snyggt.

Min mage är fortf arg men vet inte om det beror på att jag festade i lördags, men den är uppsvullen och  gör ont, kanske är stressen över plugget? Dunno.

Nu ska jag äta upp min fil med all bran och hallon i, och sedan ska jag och min älskling in till stan innan han börjar jobbet. Ska bli skönt att få piffa upp sig, inte varit i stan sen i lördags, hehe..

Hörs senare folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0