frukost är dagens första måltid, fast det vet ni redan.

Morrn morrn. Sitter här i soffan med tända ljus, dricker te och ätit frukost i lugn och ro, gott. Utanför faller regnet men nu är det nåt lila lilknande ljus så kanske bättre väder är på väg? Jag funderar på att ta en promenad innan jag sätter igång med plugget, blir lätt dåsig i huvudet annars. Har två fönster öppna på glänt för att få frisk luft här hemma, jag hatar när det är instängt. Däremot älskar jag tidiga mornar i lugn och ro med god frukost, lite tv-tittande, bloggläsande etc.
Jag sov konstigt inatt, har dock glömt vad jag drömde men jag vaknar alltid minst 1 gång per natt vilket är irriterande och senaste tiden har jag haft svårt för att somna och även somna om... jag har ändå gått upp "tidigt" senaste dagarna och inte sovit under dagen men är ändå "pigg" när jag ska sova... har ni några tips på bra sätt att somna på ?

Kommentarer
Postat av: Linnea

Sv: Rätt! :)

2010-10-19 @ 10:55:41
URL: http://linlicious.blogg.se/
Postat av: joell

http://www.tradera.com/item.mvc/viewitem/?auctionId=120470033



skitsnygga kilklackar i äkta mocka!

2010-10-19 @ 18:44:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0