hallå elleh, snart dags för halloweenparty, vettu.

Tjillevippen. Hej på er godingar, hur har ni det? Jag har haft några riktigt bra dagar ute i höstsolen. Jag börjar bli återställd, gött. Idag orkade jag t.o.m släpa mig upp ur sängen kl 7 imorse, inte dåligt. Fast under lektionen höll jag på att dåsa till flera gånger, antagligen för att det är så dålig luft i skolan. Satte mig ute i solen ist och pluggade en stund, jättemysigt. Drack skolans blaskiga kaffe och njöt över att solen värmde upp hela min själ.
Jag är dock pluggtrött, alltså jag vill vidare... ska kolla upp om jag verkligen måste läsa våren också, kanske klarar mig, hoppas på det. Jag vill jobba igen, tjäna lite cash som jag kan stoppa undan på sparkontot och sedan söka in till universitetet höstterminen 2011. Planerna är lösa men iaf nåt att fundera över.

Söndag 24 oktober kommer mamma till götet, jaaaaa!! Vi ska gå på shoppingrunda, äta middag ute och sedan se "sunset boulevard" på operan. Jag längtar.
Och lördag 30 oktober blir det halloweenfest med busiga vänner från falkenberg och göteborg, och det är obligatoriskt att klä ut sig och jag undrar vad jag ska vara för något.

Vet ni vaaad?? Igår träffade jag blondinbella, fast jag blev mest lite förvånad eftersom jag åkte till den butik där hon skulle befinna sig och trodde att det skulle vara massvis med folk där. Jag kom något sent och det var bara jag där.. hahah. Och jag hade inte tänkt att jag skulle snacka med henne utan mest få autograf, en bild och sedan gå hem. Men vi snackade en liten stund och sedan åkte jag hem med autograf, en bild och ett stort frågetecken, för det kändes så konstigt att se henne live. Jag har sett hennes nylle i bloggen typ varje dag i flera månader och helt plötsligt rör sig hennes ögon, hennes leende är på riktigt och hon var mindre än vad jag hade trott (okej hon var bara några centimeter kortare än mig) men hon ser alltid så lång ut på bild, iofs är jag 180 i mina nya skor... hon var en "liten", söt, varm, blond tjej med god parfymdoft. Grämer mig att jag inte blev bra på bilden, men jag hann inte ställa upp mig fören hon i butiken tagit kortet och jag var lagom förvirrad så tordes inte be henne att ta en till...



Okej, nu har jag babblat på ett tag. Jag ska snart gotta mig med lite chokladtårta som är över sen Anders födelsedag och kolla på ett avsnitt av "desperate housewives", vi är på säsong 1 och det känns redan som en evighets serie, men underhållande.

Go kram till er, och puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0