imse vimse spindel nu så e´de kallt. hösten den har kommit, snart e´vintern här.

Nu är jag klar med mitt repotage och är nöjd!! Och det triggar mig att leva "bättre", slarvat en del med mat och sånt senaste tiden, mår bättre när jag äter regelbundet. Jag har en tendens att bli svinhungrig efter bara 3 timmar och blir då trött och utmattad. Idag har jag hunnit med frukost, en liten lunch och en liten middag ;) äter mindre potioner och ofta, typ var 3 timma. Ska ut på en promenad, trotsar regnet och tar på mig min otroligt snygga regnponcho från clas ohlsons. Efter det ska jag handla på willy's, ni vet frukt, grönsaker, mejeriprodukter och allt sånt vi behöver här hemma. Mitt nya liv börjar idag ;) jag var bra med kosten förut men slarvat senaste tiden, speciellt under sommaren med all god grillmat, alkohol och sena kvällar och lata dagar i solen. Mår redan bättre av att bara tänka hälsosamt. Ni borde testa.
Om ni är sugna på att läsa mitt repotage om kost och hälsa och få små enkla tips i vardagen för att må bättre så skriv era mailadresser i kommentarfältet, så mailar jag det till er, läsvärt!

Nu ska jag ut å gå, puss på er.

Kommentarer
Postat av: Emilia

Hej ska vi följa varandra via bloglovin :) ?

2010-10-18 @ 18:38:06
URL: http://emiliafredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0