jag vill va me dej

Tjena, nu är jag tillbaka. Och det pirrar i mig. Jag älskar att planera och ska nu dela med mig lite av mina planer. Imorgon ska jag och anders gå på stan innan han börjar jobbet, myyyys. Och på fredag ska vi till lilla london och tillbringa kvällen där med god mat och med varandra, myyyys. På lördag blir det fest med vänner och älskling. Nästa helg ska jag på kalas hos jessica och snart ska mamma komma upp till götet och då ska vi ut och käka och gå på operan, längtar. Och sen det här med sthlm, antingen så får jag med mig anders eller mamma, det beror på vem av dem som kan åka annars blir det att jag åker upp själv, men det gör inte så mkt för jag har goa släkten där. Ojj, nu börjar cold case och det vill jag inte missa. Ha det gött ällä!!

PUSS.

Kniven i hjärtat – Ja' vill va me' dig - Roberto, Juwan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0