nu tänker jag bli allra bäst och bygga upp ett lag, för jag ska söka och fånga flest, och träna dom var dag, POKEMON!

Hej puddingar. Hur har ni det i höstkylan? Jag tycker det är underbart ute. Igår var jag, anders och sebastian på stan i solskenet. Vi satte oss vid ån och drack cider, fastän klockan bara var två. Vi är änna riktiga livsnjutare.

Idag har jag haft huvudvärk hela dagen, trots vatten, vila och mat. Trodde först att det var alkoholen från igår men jag drack inte överdrivet mycket, inte så att jag skulle ha huvudvärk till kl sju ikväll då jag tog en tablett. Kanske stress och trötthet? När jag dricker alkohol så blir min mage arg och då blir det lätt hänt att jag känner mig utmattad och låg energi i kroppen, typ känslan av att vara undernärd. Mår bättre nu, men tog hela dan... jag är verkligen trött på det hela, så ska boka tid hos doktorn igen, för fjärde gången sen i maj (angående magen) och försöka få dem att inse att jag vill ha en ordentlig undersökning. Sist klappade en läkare mig på axeln och gav mig en massa piller som hon sa att jag ska äta varje dag, livet ut. Jag vill inte äta mediciner utan en ordentlig koll. Fick tips på en kvinnlig läkare som håller till vid vårväderstorget, hon är tydligen super och hjälper en på riktigt.

Nog om det va? Behövde bara få skriva av mig lite..

Igår kväll var det fest med en massa sjöbor. Jessica fyllde år i onsdags och igår hade hon och en annan kille vid namn Martin födelsedagsfest. Det var fullt med folk och vi hade skitkul. Vi drack, körde lekar, quiz och dansade. Mitt lag var en poäng från att vinna. 
Jag hade låtit blondinbella skriva en hälsning och autograf i det födelsedagskort som Jessica fick av mig och J blev lycklig och gick runt och sa det till gästerna under kvällen "jag fick grattis från blondinbella", hon är så söt mitt lilla hjärta :) 

Usch, jag har en liten klump i magen, har så mycket jag måste hinna med i skolan, och så lite tid. Fast jag har typ läget under kontroll men mest stressad över att jag har prov i religion b på fredag, vilket jag måste ge 100% tid till. Det gör att jag måste vänta med andra uppgifter som jag vill få gjort (är sån som vill att allt ska bli klart på en gång) men nästa vecka ska jag se till att få klart det jag ligger efter med och sånt som jag inte ligger efter med. Det är skönt att under tiden jag låg sjuk hemma så läste jag klart boken (ska läsa en roman i sve c), vilket gör att jag inte har den att stressläsa, utan kan i lugn och ro skriva ihop en bra romananalys. Och sen har jag kommit på en bra lösning gällande raporten i svenska c, hoppas det går vägen annars blir det stress där med :P

Hmh, jag fick för mig att imorgon börjar min nya kurs historia b (har bytt från matte c till hi b) kl nio, och såg precis att det inte är fören fredag klockan nio den börjar. Hade varit lagom kul att släpa sig upp en måndag och sedan upptäcka att jag är ute å cyklar ;) jag är lite snurrig just nu, men det händer så mycket hela tiden. Det är ett under att jag ens fick byta till historia, de sa att det var försent men jag protesterade och en av de ansvariga ringde mig i fredags och sa "jag godkänner att du får läsa kursen", bra där. Så nu slipper jag matten *hurra hurra* men har iofs fortf matte b som jag måste ta tag i, men det kommer..

Jag blir bara mer å mer sugen på att jobba efter nyår... ska till syo på torsdag och kolla igenom mina poäng och hur mycket jag har kvar att läsa.

Ska kolla igenom de bilder jag tog igår och se om det finns nån bra att lägga upp här; jodå några blev faktiskt bra. Jag har varit dålig med att ta kort senaste tiden, iaf inga bra. Finns några från förra helgen då vi var ute och firade Anders men de är suddiga och ja, inte särskilt bra (folk hade hunnit bli för fulla innan jag var framme med kameran) men har några bra från igår iaf. Ska bli bättre med kameran, vill tex ta kort på alla fina löv som ligger ute på gården. Det är så vackert att varje morgon titta ut på frosten och se löven "snöa" ner från det stora trädet. Riktig njutning för ögat och gör gott i själen.

Okay brudar och pojkar, här kommer bilder från jessicas födelsedagsfest;


Nu är det dags för lekarna.


Den här tävlingen handlade om vem som är bäst på att suga. Han i mitten vann.


Här kollar de vem som har bäst hålkänsla, karin närmast kameran vann överlägset mot killarna.


De tävlar om vem som kan få in bananen längst ner i halsen, ofelia (vet inte hans riktiga namn) i mitten vann.


Jessica och jag.


Karin hade en fin blomma i håret. Här väljer de musik som vi ska dansa till, waka waka eh eh!

Nu ska jag lägga in bilderna i mitt höstalbum på fejan och sedan relaxa med en kopp te, plugget tar jag imorgon. Godnatt på¨er, puss puss.

Kommentarer
Postat av: Japan

2010-10-18 @ 00:03:56
Postat av: Japan

2010-10-18 @ 00:05:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0